Reklamační formulář
Jak uplatnit reklamaci zboží a jak postupovat při vrácení zakoupeného zboží:
Nikdo není dokonalý i u nás se může stát, že zboží není zasláno podle objednávky (něco chybí nebo přebývá), nevyhovuje požadavkům, má v sobě vadu kvůli které zboží nemůžete používat. Moc nás to mrzí. Pokusíme se vám reklamaci alespoň co nejvíce zjednodušit. Reklamaci většinou vyřídíme do 2–3 pracovních dnů.
Rozhodněte se, co se týká Vás a podle toho zašlete potřebné informace:
- reklamace zboží Pokud v době 24 měsíců od nákupu dojde k vadě zboží, máte nárok na opravu/ výměnu zboží, pokud je stále v nabídce. Zásilku necháme vyzvednout službou GLS, zboží stačí zabalit. Vyplňte požadované údaje níže a zašlete na e-mail info@moje-lekarnicka.cz.
- vrácení zboží do 14-ti dnů od zakoupení Pokud chcete zboží vrátit, zašlete zboží nepoškozené a nepoužité (položte si otázku, zda bude možné zboží nadále nabízet jako nové). V případě přijetí vráceného zboží zpět a kladného vyřízení žádosti o jeho vrácení, bude kupujícímu vrácena částka za zboží a to bankovním převodem (většinou 5-7 dnů). Vyplňte požadované údaje níže a zašlete na e-mail info@moje-lekarnicka.cz.
POZOR: Zásilku neposílejte na dobírku, nebude převzata. V případě reklamace i vrácení zásilky zboží řádně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Zboží by mělo být kompletní, čisté a s doklady pro řádnou reklamaci.